Today's Evil Beet Gossip
"Fashion"

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week

Katy Perry modeling...Moschino, is it?

Katy Perry modeling…Moschino, is it?

YO, I’ll be honest with you all — this edition of Best and Worst Celebrity Looks of the Week is a bit more sparse than usual. There just weren’t a whole lot of looks this week, TBH. Sometimes, that happens. Life happens. Hey, how’s your life going? Well? Great. Okay. Glad we sorted that out.

Anyway, even though this was a slow week, do your best and go through the photos and make your picks for who has the BEST, WORST, and most WTF look of the week!

Rihanna

TRUE STORY: I did not even recognize Rihanna in this photo. Uhhh, nice shoes? J/K, being sarcastic as F-CK. Her feet looks pixelated.

Read More

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week

Space leggings, you guys. We have Julia Stiles in space leggings. Hell yes or God no?

Space leggings, you guys. We have Julia Stiles in space leggings. Hell yes or God no?

So we’ve got a smattering of red carpet events for this round of Best and Worst Celebrity Looks of the Week! Some Tony Awards stuff, the Jurassic World premiere, etc. Some of it’s great, some of it’s damn questionable. As for which is which, I’ll leave that to you to decide.

Go through the photos and make your picks for who has the BEST, WORST, and most WTF look of the week!

Bryce Dallas Howard

Bryce Dallas Howard. This look is way too harsh on her. I think she’s a beautiful girl and doesn’t need such a forceful look.

Read More

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week

Kim Kardashian. Hasn't she worn this exact outfit many times before? Just asking.

Kim Kardashian. Hasn’t she worn this exact outfit many times before? Just asking.

Calling all fashionistas (or really, uh, anyone), it’s time for another edition of Best and Worst Celebrity Looks of the Week! And I promise you, that above photo of Kim Kardashian is the only Kim K photo you’re gonna have to see in this post. That’s how much I love you guys!

Step 1: look at photos. Step 2: decide who earned BEST, WORST, and most WTF look of the week. Step 3: tell us in the comments!

Jemima Kirke

Big thanks to Jemima Kirke for delivering this delightful piece of WTF-ery. Stay gold, Jemima. Stay gold.

Read More

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week!

Guess what, bitches, this is a Paul McCartney zone, deal with it.

Guess what, bitches, this is a Paul McCartney zone, deal with it.

Hello, hello, hello, and welcome back to Best and Worst Celebrity Looks of the Week! I know I’ve been gone, but I’m back now, with loads of celeb outfits for you to enjoy — or not — the choice is up to you! In case you’ve forgotten how it’s done, you simply go through the photos and make your picks for who has the BEST, WORST, and most WTF look of the week!!

Rachel+McAdams

Uhhhh, what’s going on here, Rachel McAdams? You’re wearing a fishnet top with some sort of crazy bow’d skirt, and while I appreciate the effort, I’m left scratching my head. Because I don’t understand. I mean I think I get where you were going with this — “Hey, I’m young, I’m fun, Imma be edgy on this one” — but ultimately, it’s kind of a big mess, no? I cannot be the only one who feels this way.

Read More

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week

Sofia Vergara got a star this week. I'd give her a star for her outfit, too. (Ugh, so lame.)

Sofia Vergara got a star this week. I’d give her a star for her outfit, too. (Ugh, so lame.)

WELCOME BACK to Best and Worst Celebrity Looks of the Week! If you’re looking to get into Met Gala fashion, you can check out all the wackiness here — our own Jennifer rocked a post. So we’re gonna focus on what other fashion moments happened during the week. There’s always something.

Go through the photos and make your picks for who had the BESTWORST, and most WTF look of the week! Mine are at the bottom.

brooke-shields

Brooke Shields. Girl, I am sorry, I have nothing against you at all, but this is not a good look. A denim onesie?  I think if you are over the age of 8, this is not gonna work out.

Read More

Best And Worst Celebrity Looks Of The Week

I have no idea what Ms. Mariah Carey is wearing, but do I ever?

I have no idea what Ms. Mariah Carey is wearing, but do I ever?

Hello, everyone. I’m admittedly having a sluggish week, as I’m still recovering from a stupid accidental injury I did to myself. But enough of that! Let’s get into the nitty gritty: celebrity outfits. Let’s see who’s wearing what (and why). It’s Best and Worst Celebrity Looks of the Week! This week includes some photos from the White House Correspondent’s dinner.

Go through the photos and make your picks for who had the BESTWORST, and most WTF look of the week! Mine are at the bottom.

First, let’s get to the highlights (mostly) of the White House Correspondent’s Dinner:

Ashley Judd

Ashley Judd. Haven’t seen her in a while. She looks lovely. I don’t know what exactly is going on in her hair, but I suppose I’m not terribly opposed to it.

Read More