Got a Tip? Help us Beet Off!




40Caption This: Last Week’s Winner and This Week’s Photo!

photo of lady gaga and friend pictures
It’s time for another round of weekly winnings for the Evil Beet Caption This contests! Check it out, and if you’re the winner, I’ll be sending you an email to collect your mailing information in order to send your prize. Sure hope you registered with a valid email address!
We’ll be choosing the winner of the above photo next Tuesday, so tune in to find out who it is!

The winner on last week’s Lindsay Lohan photo:
Winner: wendy b
“Why is this thing in my hand so limp!?”

First runner-up: TeeGee
“Shut up! You mean they make Coke you can drink, too? That is, like, totally awesome. Now my nose won’t be all runny and stuff.”

Second runner-up: Jacq
“Lindsay realizes The Wanted’s bus drove away 5 minutes ago.”

Congrats to wendy b! As for the rest of you, get commenting if you want to win some free crap! (And for the love of God, check your damn email if you want to win the prize! The first runner-up will be notified that they’re getting the prize if you don’t claim it, guys!).

January 22, 2013 at 7:30 am by Sarah
Filed Under: Caption This

40 Responses to “Caption This: Last Week’s Winner and This Week’s Photo!”

  1. Junebug says:

    Can’t when it’s so obvious that it been photo shopped .

  2. Anonymous says:

    Lady G showed her support of the American auto makers by giving free oil checks at her concert.

  3. Trish says:

    Goddddd I’m trying as hard as I can, but I told you..! Nobody can $h!t you a VMA, Ga Ga!!

  4. karen says:

    i may look like im smiling but touch my ass one more time and i will swing this spiked ball into your face

  5. pikki nikki polka pants says:

    After the Gaga paycheck, here’s hopin’ that backup dancer can afford an oral surgeon – HOLY GUMS, Batman!! Not even entering the contest – just sayin’. :P

  6. monkeysuit says:

    Wait you don’t have a prostate!

  7. Anonymous says:

    Looks like Lance Armstrong isn’t the only one that took it in the ass last week.

  8. TeeGee says:

    Now let’s see Madonna do that! Oh wait. Never mind.

  9. nevarre says:

    Damn it, GG, that hurts! You really need to trim those nails. Now I’ll get hemroids.

  10. john r says:

    Funny looking or not, come on now, who REALLY gives a sh*t about what she is doing?

  11. jester2.0 says:

    HELLO HELLO .. EXCUSE ME can anyone tell me how long it takes for these new singing dancing tampon machines to dispence the frickin tampons

  12. Amber C says:

    Hey Sharon Osbourne, yeah I grab girls a**es too, Now Talk about this!

  13. Bryan J says:

    HEYY can you uM stash this fer me thankss

  14. Megan says:

    Two Girls, One Cup: The Musical!

    • jester2.0 says:

      Just when I thought it was safe to go back on the web that image has been re entered into my brain. Too funny easy winner. Good luck.

  15. Michael L. says:

    “I said if you want to be famous I could make that happen, you just got to do something for me… on stage… in front of a ton of people… because then no one will think I am a dude, just an ugly lesbian!”

  16. puddin says:

    Just checking if a diaper change is necessitated.

  17. sheryl says:

    Ugh, I think its stuck.

  18. MxM says:

    Go Go Gaga- GROPE!

  19. nanax2 says:

    Dont worry, i got you

  20. stuart b says:

    can i have my viberator back please ;)

  21. MiChEl S says:

    Are you tired of dry hands not being able to quickly turn those music sheets while on stage? Introducing our new portable moistening applicator which is guaranteed to never leave you fumbling. NOW IN NEW MUSK SCENT!!

  22. Baelin says:

    Good game, good game.

  23. TeeGee says:

    And for my next trick, I will pull a rabbit out of this girl’s ass!

  24. adam says:

    “Your clean, welcome to America”

  25. Babette says:

    Lady Gaga: Hmm…..lemme check if this butt isn’t stinky.

    Smiley girl: Yeah! That’s right, go on b!tch! Keep stroking my butt.

  26. Lady Gaga: Hmm…..lemme check if this butt isn’t stinky.

    Smiley girl: Yeah! That’s right, go on b!tch! Keep stroking my butt.

  27. Fern Mayo says:

    Goddamn it Kelly Osborne.. if you aren’t going to be up my ass then I’ll be up yours!

  28. oh com'mon says:

    Why isn’t anything tucked back here like mine? Where did she hide it????

  29. jealous!! says:

    Looky, looky what I just found in your pussy and assholes, Honey! Did the batteries wear out?

  30. jealous!! says:

    Wow! How did you hide TWO vibrators up both holes? How long do the batteries last?

  31. Chaz says:

    Christ, I’m on stage…… Please God, dont let me sniff my fingers, don’t let me sniff my fingers, dont let me sniff…..

  32. Cecelia says:

    OOOOOOKKKKKKay…Almost got it…omg how far is it up there? That is a friggin expensive wireless Microphone bitch…my only extra just in case this one goes bad !!!!!!

  33. Cecelia says:

    I know my ring is up there, I lost it last night when we were …you know…

  34. Pinkcosmo says:

    I need a touch up can I have my lipgloss now!!

  35. jester2.0 says:

    BINGO !! hello there “mr johnson” I knew you were a sister brother from another mother.

  36. RuleOfEight says:

    Gaga’s impression of the Dutch boy with his finger in the dike.

Leave a Reply

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.